ZASADY REALIZACJI DOSTAW

a) Zakupiony towar wysyłany jest w ciągu 24 godzin roboczych. Wysyłamy kurierem więc przesyłka dostarczana jest na drugi lub trzeci dzień roboczy. Nie wysyłam paczek w soboty i niedziele

b) Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie 537-672-141 lub e-mailem: biuro@maridex.com.pl

c) Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon lub na życzenie Kupującego fakturę VAT, dlatego prosimy o podanie pełnych danych firmy lub imienia, nazwiska i adresu osoby fizycznej z NIP

Ważne!

a) Wszystkie zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany przez Kupującego.

b) Jeżeli zamówiony towar ma być wysłany na adres inny niż ten wskazany w zamówieniu, prosimy o przysłanie e-maila zatytułowanego zmiana adresu wysyłki.

c) Jeżeli towar został uszkodzony podczas transportu należy sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera.
W protokole należy uwzględnić faktyczny stan przesyłki tj. stan opakowania, zabezpieczeń wewnętrznych towaru, a także oznaczeń ostrzegawczych. Jeżeli na opakowaniu są oznaczenia ostrzegawcze należy odnotować to w protokole uszkodzenia. Jeżeli opakowanie zewnętrzne lub zabezpieczenia wewnętrzne są uszkodzone należy to również uwzględnić w protokole uszkodzenia.

KOSZTY TRANSPORTU

a) Do wylicytowanej ceny zakupu towarów należy doliczyć koszty wysyłki, określone w opisie danej aukcji.

b) Niepełna wpłata ( w przypadku wybrania opcji w opisie pkt 4.b ) wstrzyma wysyłkę towaru do czasu jej uzupełnienia.

d) W przypadku skorzystania przez Państwo z formy kupna za pobraniem, koszt wysyłki podawany jest w opisie sprzedawanego przedmiotu

Koszt wysyłki jest jeden bez względu na ilość zakupionych sztuk